Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή στο χώρο του, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα παρουσία του διανομέα και να επιβεβαιώσει οτι δεν υπάρχει κάποια φθορά, χτύπημα ή σπάσιμο που οφείλεται σε λάθος της εκάστοτε μεταφορικής εταιρίας, και στην περίπτωση που υπάρχει οποιαδήποτε ζημία δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα καθώς και να ενημερώσει το Chicato αναλόγως. Στην περίπτωση αυτή το Chicato υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του προϊόντος.
Σε περίπτωση μη ελέγχου του προϊόντος κατά την παράδοση, ο πελάτης χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα και ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε το Chicato δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των 14 ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα (π.χ. Συσκευασία, Απ. Λιανικής Πώλησης κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή πρέπει απαραιτήτως να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα του Chicato.
Το δικαίωμα επιστροφής ισχύει για τις παρακάτω περιπτώσεις:
α) Εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και εφ’οσον αλλάξατε γνώμη για οποιονδήποτε λόγο, μπορείτε με την απόδειξη αγοράς / τιμολόγιο / δελτίο αποστολής και με την πλήρη συσκευασία να επιστρέψετε το προϊόν και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για αγορά από το ηλεκτρονικό ή φυσικό κατάστημά μας. Μετά το πέρας των 14 ημερών διατηρείτε τα δικαιώματα που σας παρέχει η εγγύηση του προϊόντος.
β) Εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής για περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Chicato πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.)
γ) Εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής για περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα στη λειτουργία ή ποιότητα του προϊόντος το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το Chicato. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.
Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής και να επιστραφεί το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία του ή να ζητηθεί η αντικατάστασή του.
Εξαιρούνται από το δικαίωμα επιστροφής οι παρακάτω περιπτώσεις:
1) Προϊόντα που έχουν υποστεί οποιαδήποτε φθορά και απουσιάζει ή έχει καταστραφεί η αρχική τους συσκευασία. (Σε ειδικές περιπτώσεις μπορούν κάποια απ’ αυτά τα προϊόντα να επιστραφούν ως ελαφρώς μεταχειρισμένα (B-Stock) και να επιστραφεί στον πελάτη ποσό μικρότερο της αρχικής αξίας τους, πάντα αφού προηγηθεί επικοινωνία και συμφωνία μεταξύ Chicato και αγοραστή)
2) Προϊόντα που δε συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς (απόδειξη / τιμολόγιο).
3) Προϊόντα που ο σειριακός αριθμός τους δε συμφωνεί με τους σειριακούς αριθμούς του αρχείου πωλήσεων του Chicato.
4) Προϊόντα που υπόκεινται σε φθορά χρήσης, όπως πχ Γρατσουνιές, ξεθώριασμα, ρετσίνια κλπ.
5) Προϊόντα που έχουν πωληθεί κατόπιν ειδικής παραγγελίας ή / και έχει γίνει οποιαδήποτε μετατροπή από το τμήμα Service του Chicato κατ’ απαίτηση του πελάτη.
6) Κάθε προϊόν που στην προβολή του στην ηλεκτρονική σελίδα www.chicato.gr δεν αναγράφεται το δικαίωμα επιστροφής.
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής το προϊόν πρωτίστως θα ελέγχεται λεπτομερώς από το τμήμα επιστροφών του Chicato και αφού πληρεί τους όρους επιστροφής θα εγκρίνεται η επιστροφή της αξίας του ή αντικατάστασή του.
Κόστος μεταφορικών σε περιπτώσεις επιστροφών:
– Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό το Chicato επιβαρύνεται το κόστος μεταφοράς.
– Στην περίπτωση που έχετε παραλάβει λάθος προϊόν με υπαιτιότητα δικής μας, το Chicato επιβαρύνεται το κόστος μεταφοράς.
– Στην περίπτωση που αλλάξατε γνώμη ενώ το προϊόν δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα, ο αγοραστής επιβαρύνεται το κόστος της μεταφοράς. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν με κάποια μεταφορική courier της επιλογής του (εκτός ταχυδρομείων ΕΛΤΑ) και με δική του χρέωση (εκτός εάν πρόκειται για βαρύ και ογκώδες προϊόν που δεν είναι εφικτό να επιστραφεί με courier οπότε η επιστροφή γινεται κατόπιν συννενόησης). Η επιστροφή γίνεται με χρέωση του πελάτη και το προϊόν αφού παραδοθεί στο χώρο μας και ελεγχθεί θα γίνει η αντικατάστασή του ή επιστροφή χρημάτων αφού παρακρατηθούν τα έξοδα μεταφοράς κατά την αρχική πώληση των προϊόντων.
Η ειδοποίηση ακύρωσης θα πρέπει να σταλεί με email στο info@chicato.gr και πρέπει να αναφέρει τα πλήρη στοιχεία σας, περιγραφή του προϊόντος που έχετε παραγγείλει και τον αριθμό της παραγγελίας που θέλετε να ακυρώσετε. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν και αφού σας ενημερώσουμε με e-mail ότι αποδεχτήκαμε την επιστροφή του.